Preluare Arhiva
Preluarea arhivei inglobeaza toate procesele aferente unui livrabil final depozitat la raft.
1
Pregatire arhiva pentru preluare
Transferam in cutiile noastre, arhiva existenta in birouri sau in camerele cu destinatie de arhiva, asiguram trasabilitatea acestora prin indexare si alocare de coduri de bare, sigilam cutiile si le transferam la punctul de incarcare
2
Stabilire ruta preluare / preluari multiple
Realizam planificarea preluarii documentelor tinand cont de toti parametrii necesari, programul tau de lucru si disponibilitatea resurselor tale. Putem organiza preluari multiple sau din diferite locatii, in anumite intervale de timp sau chiar zilnic (in functie de nevoile si preferintele tale)
3
Pregatire documentatie subsecventa
Pentru implementarea preluarii propriu-zise sunt necesare o serie de documente ce se intocmesc in prealabil. Pregatim procesele-verbale, acordul international privind contractele de transport si alte elemente necesare, pentru desfasurarea in conditii optime a activitatii de preluare
4
Preluare arhiva
Preluam arhiva in conformitate cu toate indicatiile si etapele expuse in pasii anterior. Ulterior depozitarii acesteia, toate informatiile vor deveni vizibile in aplicatia noastra on-line