Arhivist

Despre ARHIVIST

Ne-am lansat in piata solutiilor arhivistice, incepand cu anul 2019, avand ca obiectiv – in momentul lansarii – satisfacerea cerintelor legate de nevoia digitalizarii clientilor. In anul 2020 am obtinut autorizatiile pentru serviciile de prelucrare arhivistica si legatorie, iar incepand cu anul 2023 am infiintat primul depozit pentru utilizarea, pastrarea si conservarea documentelor.

Business-ul nostru este orientat catre nevoia clientului, calitate si eficientizarea costurilor de ambele parti. Aducem inovatie prin abordare, fiind orientati pe rezultate finale si procese optimizate.

Continuam activitatea in directia inovarii si eficientizarii activitatilor, investind profitul in dezvoltarea noastra, astfel incat gradul de calitate al serviciilor prestate sa fie in continua crestere.

PREVEDERI LEGALE PRELUCRARE ARHIVA

Arhivele Nationale ale Romaniei reprezinta o institutie a statului Roman, specializata in preluarea, pastrarea si valorificarea documentelor ce au un caracter istorico-documentar. Entitatea are o vechime de peste 190 de ani si functioneaza in baza legislatiei privitoare la arhive.

Persoane fizice si juridice, creatoare si detinatoare de documente care fac parte din Fondul Arhivistic National al Romaniei, raspund pentru evidenta, inventarierea, selectionarea, pastrarea si folosirea documentelor. Potrivit acestui articol creatorii de documente sunt obligati sa inregistreze sa inventarieze, sa selectioneze, sa pastreze si sa foloseasca toate documentele intrate, iesite ori intocmite pentru uz intern.

 

EFICIENTIZARE FLUXURI INTERNE DE LUCRU

Dincolo de prevederile si obligatiile impuse de legiuitor, cu privire la constituirea si organizarea fondului arhivistic propriu, exista un set de motive pentru care poti contracta serviciile unui operator economic, autorizat de catre ANR:

  • Eliberarea spatiului propriu in care este depozitata arhiva existenta si reorganizarea acestuia intr-o zona generatore de venituri
  • Eliberarea adeverintelor de vechime, grupa si munca, pentru angajatii activi / lichidati, externalizand serviciul, renuntand astfel la costuri salariale alocate strict in acesta zona
  • Organizarea unitatilor arhivistice pentru identificarea usoara si rapida a documentelor solicitate de catre ANAF, Curtea de Conturi, IPJ, Ministerul Public si alte organe ale statului
  • Organizarea unitatilor arhivistice din arhiva contabila
  • Distrugerea / indepartarea documentelor cu termen de pastrare expirat – SELECTIONARE

Gestionează preferințele cookie

Folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența ta pe site. Poți alege ce tipuri de cookie-uri dorești să activezi. Află mai multe în Politica privind utilizarea cookie-urilor.

Strict necesare

Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru funcționarea corectă a site-ului și nu pot fi dezactivate.

De analiza

Ne ajută să înțelegem cum este folosit site-ul, astfel încât să îl putem îmbunătăți constant.

Marketing

Sunt folosite pentru a afișa reclame relevante și personalizate, în funcție de interesele tale.