top of page

Consultanta Arhivistica

Activitatea de consultanta arhivistica are rolul de a analiza toate aspectele ce tin de succesul proiectului tau de arhivare.

De la abordarea modului de lucru si pana la operationalizarea pasilor necesari in proceduri de arhivare a documentelor, iti punem la dispozitie echipa noastra de profesionisti, ca sa nu fie necesar sa te preocupi de activitati consumatoare de timp

Procese operationale si flux de lucru pentru consultanta arhivistica

Identificare nevoie reala

Ne deplasam in locatia ta si discutam aplicat pentru a indetifica nevoia ta reala. Este foarte posibil ca ceea ce iti doresti sa nu fie necesar pentru a finaliza proiectul

2

Analiza fond arhivistic

Analizam intregul fond arhivistic, in toata complexitatea sa si identificam acele etape ce ar putea genera disconfort in modul de lucru pentru organizarea si / sau eliminarea arhivei

3

Creionare plan de lucru

Creionam un plan de lucru, optimizat si adaptat nevoilor tale, porinind de la prevederile legii, coroborat cu cerintele institutiilor care valideaza si controleaza activitatea de arhiva. Cel mai important aspect al activitatii este dat de optimizarea costurilor prin identificarea si propunerea unor solutii cat mai economice

4

Implementare

Daca iti place modul nostru de lucru si consideri ca este fezabil, putem demara proiectul impreuna. Daca alegi sa lucrezi cu altcineva, nu este niciun fel de problema, pentru ca activitatea anterioara se va finaliza cu un set de proceduri de lucru, la nivelul entitatii, defalcat per fiecare structura  functionala in parte, astfel incat implementarea sa se poata realiza de catre orice companie de arhivare de documente, sau chiar de catre personalul propriu

Pentru detalii si proiecte, contacteaza-ne!

bottom of page